המדינה עדיין לא מאפשרת, אבל אביעד קיסוס בשל לילדים

 
עודכן 09:53 08/06/2018

שדרן הרדיו אביעד קיסוס, שמצלם קמפיין חדש, מבשיל לכיוון של משפחה וילדים. מה הוא חושב על מצעד הגאווה והאם הוא מעדיף רדיו או טלוויזיה?

 
 
 
 
 

החופש הגדול מחלק את האוכלוסיה לאלה שנגררים מיוזעים לחפש תעסוקה לילדים, ואלה שצופים מן הצד. אבל אצל השדרן אביעד קיסוס השתנתה הנימה בשנים האחרונות. קיסוס מתגייס עכשיו לטובת קמפיין של אתר גרופון, שנקרא מעכשיו רק גרו, ומציע קופונים לבילויים משפחתיים במהלך הקיץ.

 

במקרה של קיסוס ושאר חברי הקהילה הלה"טבית, הדרך להגשמת חלום המשפחה איננה פשוטה. גם בישראל של 2018 הומואים ולסביות עדיין מופלים לרעה בתחומי הזוגיות וההורות. קיסוס ידוע כפעיל אקטיבי לטובת זכויות להט"בים, אבל למצעד הגאווה שצפוי להתקיים מחר הוא מתייחס כאל טיפה בים.

 

 
אביעד קיסוס
אביעד קיסוס צילום : צילום מסך
 

קיסוס החל את דרכו בעולם התקשורת כשהיה כתב ולאחר מכן סגן עורך בשבועון הבידור רייטינג. בשנת 2002 התחיל להגיש תכנית בוקר עם טל ברמן - תחילה ברדיו ת"א ואח"כ באקו 99 - והשניים הפכו לצמד הרדיופוני הקבוע והבולט ביותר של שידורי הבוקר. במהלך השנים האחרונות הגיש קיסוס תכניות טלוויזיה רבות כמו ווייפאאוט, 24/7, המסע לארץ הציצים, אינסטינקט בסיסי, ו-Y בעשר, אבל נראה שהחלומות לעתיד כבר פחות קשורים לאולפנים, ויותר לבית.

 

 
  
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.