מה מנפח לנו את הבטן ומה גורם לה להראות שטוחה?

 
עודכן 10:22 20/02/2018

למה בעצם אנחנו סובלים מנפיחות בבטן, איך מתמודדים עם התופעה ומאילו מאכלים כדאי להימנע כדי שהבטן לא תתנפח?

 
 
 
 
 

רבים מאיתנו סובלים מתחושת נפיחות לאחר האוכל, ולא תמיד זה בגלל שאכלנו יותר מדי. אילו מאכלים יגרמו לבטן לתסוס יותר מאחרים? הדיאטנית הקלינית שירי נקש טוענת שאם אתם סובלים מנפיחות בבטן, כדאי לכם להימנע ממאכלים ממשפחת המצליבים כמו ברוקולי, כרובית או כרוב ניצנים. מי שרגיש מומלץ להקטין כמויות, לאדות את הירקות הללו כי זה משמר את הערכים התזונתיים.

 

גם קטניות גורמות לבטן של חלק מאיתנו להתנפח, אבל נסו לחשוף את הגוף שלכם עוד ועוד כדי להרגיל את הגוף. מוצרי חלב ומלח גם עלולים לנפח את הבטן שלכם אז זהירות והפחתה. הגזמתם באכילת מלח? שתו הרבה מים כדי להוציא החוצה את המלח מהגוף. בננות, מלפפונים, יוגורטים פרוביוטיים וקמומיל יפחיתו את הנפיחות.

 

 
  
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.