ראשי ערוץ 10 צרו קשר על אודותינו
 
 
 
 
 

איך תשחררו בעצמכם צוואר תפוס?

 
עודכן 08:58 15/05/2017

: הישיבה הממושכת שלנו בעבודה או בלימודים, וכפיפת העורף לטובת ההתמכרות שלנו לנייד, מולידים לא מעט כאבי שכמות וצוואר כרוניים. כך תשחררו את העומס ותמנעו את הכאבים

 
 
 
 
 

מטרת התרגילים הבאים היא להוריד עומס מהצוואר ולחזק את השכמות: התרגיל הראשון הוא בעצם ישיבה בגב ישר תוך כדי צוואר ניטרלי. התרגיל השני נועד לחזק את השכמות: הרימו את הזרועות לקו הכתפיים ובצעו במשך 20 שניות רוטציה פנימית וחיצונית בכתף.

 

התרגיל האחרון נועד למתיחת שרירי החזה כנגד קיר. הניחו את היד על הקיר ובצעו רוטציה בעדינות של הגוף עד לתחושת מתיחה. יש לבצע את 3 התרגילים ברצף, לנוח במשך דקה ולחזור עליהם עוד פעמיים.

 

תרגול ישיבה נכונה:

רגליים 90 מעלות, גב זקוף סנטר נייטרלי.

 
צילום : אלי שרם
 

חיזוק שרירי השכמות והכתף האחורית:

זרועות ב 90 מעלות לצדדים -רוטציה פנימית וחיצונית בכתף.

 
צילום : אלי שרם
 

מתיחה לשריר החזה:

יד ישרה כנגד הקיר + רוטצה של הגוף לצד הנגדי בעדינות עד לתחושת מתיחה קלה בחוגרת הכתף הקדמית.

 
צילום : אלי שרם
 
  
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.