ראשי ערוץ 10 צרו קשר על אודותינו
 
 
 
 
 

התרגילים הפשוטים שישפרו את הכושר האירובי שלכם

 
עודכן 08:50 06/06/2017

לא רק ריצה או ספינינג: הכירו 3 תרגילים מעולים שאפשר לעשות בבית והם ישפרו את הסיבולת לב ריאה שלכם. היכונו לרוץ בפלאנק, לבצע סקווט מהיר ולהרים את הברך למעלה עד שתזיעו

 
 
 
 
 

התרגילים הבאים ישפרו את סיבולת לב הריאה שלכם, וכל אחד יכול לעשות את התרגילים הללו בקצב שלו ולפי רמתו האישית. לאחר 3 התרגילים - תנוחו למשך 600 שניות ובצעו עוד שני סבבים נוספים.


התרגיל הראשון הוא ריצה בפלאנק למשך 10 שניות, הניחו את הידיים מתחת לכפתיים, שמרו על גב ישר וכופפו את הברכיים לחזה במהירות על קצות האצבעות. התרגיל השני הוא סקווט מהיר, שימו לב שאתם מכופפים את הברכיים בגב ישר ושהאגן מוביל את התנועה לאחור. עשו זאת 10 חזרות.


בתרגיל השלישי אתם מרימים את הברך ל-90 מעלות ומורידים אותה למכרע אחורי במהירות והקפידו על שילוב הידיים בתרגיל. 10 חזרות לכל רגל.

 

 

mountain climber:

מנח בטן סטטית כאשר הידיים ישרות, כתפיים מעל שורש כף היד, מבט העיניים מטה והעורף במנח נייטרלי mountain climber, עמידת הרגליים על קצות האצבעות והאגן מורם, בטן מכווצת, מרכז התרגיל - החלפות ברכיים מהירות עד 90 מעלות אל מול עצמות הירך - דגש חשוב - עקב לא נוגע ברצפה והחלפת הרגליים מהירה על קצות האצבעות - כתפיים תמיד מעל שורש כף היד.

 
צילום : אלי שרם
 

סקוואט:

תרגיל שפיפת ברכיים - דגשים - גב זקוף, מבט קדימה, צוואר במנח נייטרלי, ידיים לפניים, אגן מוביל את תנועת הישיבה לאחור עד למצב שמקביל לקרקע.

 
צילום : אלי שרם
 

הרמת ברך ומכרע אחורי:

הרמת ברך ל90 מעלות והורדת הרגל למכרע אחורי, התנועה דינאמית יש להקפיד על שילוב הידיים בתרגיל (יד ורגל נגדית).

 

 
צילום : אלי שרם
 
  
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.