מדוע הבנקים הרווחיים החליטו להשאיר את הלקוחות המבוגרים בלי עזרה?

 
עודכן 22:20 09/08/2015

בשביל הלקוחות הצעירים של הבנקים המהפכה הטכנולוגית הפכה את השירות ליעיל הרבה יותר ובמרחק 'קליק' אחד מכל פעולה. למרות זאת, עבור הלקוחות הוותיקים, אלו שכבר עברו את גיל ה-70 ה'קליקים' הללו הפכו לנטל של ממש וכשהבנק מחליט להתייעל ולהוציא את הפקידים מהסניפים, הפנסיונרים נשארים בלי מי שיסייע להם

 
 
 
 
 
  
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.