"הדודל של גוגל": מפגש עם מי שמחליטה איזה ציורים יהיו באתר הבית של מנוע החיפוש

 
עודכן 23:14 03/07/2014

ליאת בן רפאל היא זו שמחליטה איזה ציורים או אנימציות אתם תראו באתר הבית של מנוע החיפוש "גוגל" בישראל. בשבועות האחרונים ה"דודלים" מתייחסים בעיקר למשחקי המונדיאל, זאת למרות שבמולדת החברה, ארצות הברית, לא ממש מתעניינים במתרחש בטורניר בברזיל. "אנחנו פה כדי לגרום לאנשים לחייך", טוענת ליאת

 
 
 
 
 

בשבועות האחרונים השתלטו משחקי המונדיאל גם על "הדודל של גוגל", הציורים המתחלפים בדף הבית של מנוע החיפוש הפופולרי ביותר. עשרות מילוני משתמשים נחשפים בכל יום ל"דודלים", מה שהופך אותם לתערוכת האמנות הגדולה בעולם. ליאת בן רפאל היא זו שמחליטה איזה מהציורים או האנימציות יעלו לאתר בישראל.

 

 

"אחת התגובות החביבות עליי ברשת הייתה: 'ממש לא אכפת לי מהמונדיאל, אבל אני אוהב את הדודלים של גביע העולם', מסבירה ליאת מדוע הציורים של הטורניר בברזיל מעטרים את האתר למרות שבמולדת החברה, ארצות הברית, לא ממש מתעניינים באירוע.

 

הכל התחיל כשמייסדי החברה נסעו לפסטיבל "ברנינג מאן" והחליטו לשנות את הלוגו בדף הבית ליום אחד. זה היה הדודל הראשון, ובעקבותיו הגיעו אינספור גרסאות - ממחוות לאמנים ומדענים ועד משחקים אינטרקטיביים משונים.

 

ליאת מסבירה על השיקולים בבחירת הדודלים. "אנחנו לא פה כדי להחליט מה נכון ומה לא נכון. אנחנו פה כדי לגרום לאנשים לחייך ולתת להם משהו כיפי להמשך החיפוש שלהם", היא אומרת.

 

הצוות של ליאת טוען כי הוא מנסה לא להיכנס לסוגיות פוליטיות, זאת למרות שהדודל שהוקדש לאולימפיאדת החורף שהתקיימה ברוסיה של פוטין נצבע בצבעי דגל הגאווה. תהיו בטוחים שזה לא היה במקרה.

 
  
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.